1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614809 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1556882

Sv: Spelarjakten

Bragd-Birger: Det är nog kört med Stümper. Rubriken på NItras hemsida lyder:

Stümpel stannar.


Svarskommentarer

Sv: Spelarjakten
hubbenorlen: Eller menar de att Stümpel stannar i Timrå....?
Han kanske redan sitter och trycker på Midlanda med Caslava....

Sv: Spelarjakten
hubbenorlen: Google översätt:

"Jozef Stumpel, vars namn i slutet nattetid i samband med avgång den svenska Elitserien Timrå att äntligen lämna. Regissören bekräftade att Hokejportal.net HK Nitra John Plandora "Jozef Stumpel motstå frestande erbjudande från svenska Timrå och kommer att fortsätta att gå i Nitra", säger Plandora och tillade att förutom långsiktiga skadade spelare har Nitrania de stora problemen med infektioner influensavirus, som påverkade olika aktörer i kabinen. Men Nitra i Piestany, i en rapport till Stümpelom, kommer att resa." 

Sv: Spelarjakten

hubbenorlen: den där har jag läst nu...

igen


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.