Dream Team: Kan de mena att Stumpel kommer att resa med laget till nästa match trots influensan i laget? Vore trist om en influensa gör att det fått honom att stanna trots att han var överens med Timrå och alla papper är klara.
Om det står på hemsidan bör det väl stämma att han inte kommer. Jäkla skit isf. Hoppas att det inte stämmer och att de han fixa papperen innan och blir övertalad att komma i efterhand så att säga. Henrik Sjöberg skriver ju att man har fram till den 15:e februari på sig.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Dream Team: Kan de mena att Stumpel kommer att resa med laget till nästa match trots influensan i laget? Vore trist om en influensa gör att det fått honom att stanna trots att han var överens med Timrå och alla papper är klara.
Om det står på hemsidan bör det väl stämma att han inte kommer. Jäkla skit isf. Hoppas att det inte stämmer och att de han fixa papperen innan och blir övertalad att komma i efterhand så att säga. Henrik Sjöberg skriver ju att man har fram till den 15:e februari på sig.