1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1556901

Sv: Spelarjakten

Smolle är ett riktigt bra tillskott. I a f på pappret. Vet direkt vilken plats jag tycker att han ska ta...

Men det verkar alltså skita sig med Stumpen, även om det inte definitivt avskrivits än. Eller så har det det, i o m att Smolle blev bekräftad men inte Stumpen. Riktigt synd om han inte kommer. En center med hans playmaker-skills var precis det vi behövde. Bland alla svaga lagdelar är centrarna vår sämsta. I a f när vi pratar offensivt.


Svarskommentarer

Sv: Spelarjakten
Bragd-Birger: Ja, om det bara blir Smolenak så ser jag det som ett misslyckande av Nubben då vi helt saknar centrar av kvalitet. Hoppas hoppas. Men skulle man verkligen gå ut med bara Smolenak på hemsidan om Stumpel var aktuell fortfarande? Skulle man då inte väntat och presenterat båda?

Sv: Spelarjakten
Bragd-Birger: Jag tror som Kattgubben att den där pajasklubben Nitra skyllde på att ett papper fastnat i kopiatorn och därmed blev han mer eller mindre tvungen att stanna.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.