1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614854 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1556940

Sv: Spelarjakten

Vi kan nog glömma Stumpel. På HK Nitras Facebooksida skrev dom för en timme sedan

"Tak ešte raz: Stumpel ostáva. Do Timry nejde."

Google översatte det till

"Så än en gång: Stumpel kvar. Gör Timrå inte."

Vilket antagligen betyder: "Så än en gång: Stumpel blir kvar i klubben. Han går inte till Timrå"


Svarskommentarer

Sv: Spelarjakten

nectis: Samtidigt kan ju HK Nitra anse att han blir kvar för "papprerna inte blev klar". Dom kanske inte vet att det kan behandlas fram till den 15:e.

Angående det förra jag skrev så översatte jag även några kommentarer och en innehöll någon om att den slovakiska-ligan var korrupt.

Jag ger dock upp nu. Känns Färdigt.


Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer