Kevin O Shea: Gunno har sett uppenbart hämmad ut. Förmodligen skadan som ska opereras efter säsongen. Icke desto mindre är han en av få naturliga målskyttar i det här laget. Tillsammans med en riktigt bra playmaker skulle hans skills få betydligt mer utrymme.
Men visst. Vi kan ju fortsätta att tokspela Jonte som offensiv motor. Förmodligen bara en tidsfråga innan det släpper...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Icke desto mindre är han en av få naturliga målskyttar i det här laget. Tillsammans med en riktigt bra playmaker skulle hans skills få betydligt mer utrymme.
Men visst. Vi kan ju fortsätta att tokspela Jonte som offensiv motor. Förmodligen bara en tidsfråga innan det släpper...