1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614823 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1557143

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2013-02-02

250kg kärlek: Och vad fan skulle Nubben göra i det här läget?
Pistolhota en en europeisk toppcenter med ingenmansland som enda bonus?
Eller hota med våldtäkt om han inte kommer hit och räddar oss?
Slappna av för fan och skyll inte på Nubben.
Vi är inte en atraktiv förening. Ingen vill komma till oss.
Tragiskt, men så har det blivit. Där är vi nu.
Och de är inte Nubbens fel.


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2013-02-02
hubbenorlen: Tagga ner lite själv. Nä, här och nu kunde han inte göra mycket och det han gjorde får betraktas som gott så.

Men Timrå IK:s historia och orsakerna till vår nuvarande situation är han högst delaktig i.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.