1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1557706

Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Håller med, det sista vi behöver nu är ett uppehåll. Som nån skrev igår, fan om vi fått möta Brynäs typ i morgon ist. Nu har de ett uppehåll på sig att återfinna nån feel good-känsla...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja men det är ju inte bara otur. Det är ju vi som prickat in formtoppen helt fel.
Sånt har ju med träningsuppläggen att göra

Sv: Apropå nånting...

mikenomad:Exakt! Var ju likadant förra uppehållet också, en god känsla och modo-kross precis innan uppehållet, efter upphållet står laget icke att känna igen och förlusterna radas upp efter varandra! Nu när vi i sista sekund verkar ha hittat tillbaka till det vinnande spåret, ja då ska käpparna in i hjulet igen..... vadå jag bitter?


Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer