1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614809 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1557985

Sv: Apropå nånting...
KORITFW: Får man säga så i Timrå IK? Förstör inte det stämningen i laget, om man är så divig och tror att man är bra, ja t.o.m lite bättre än övriga?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

mikenomad: he he, om vi hade haft förra ledningen hade det blivit presskonferens där Murran var tvungen att iförd kostym bedyra ironin i uttalandet och att han endast och bara bara endast ser sig själv som en lagspelare.......plus att ingen är mer eller mindre viktig för sitt lag.....för det är ju ändå LAGSPEL det handlar om ;-)

Allt enligt landet brunsås's kutym.


Sv: Apropå nånting...
mikenomad: gör man 1+5 på fem matcher får han säga vad fan han vill om man frågar mig. Tror knappast han är någon stämningsförstörare, han jobbar bra och orsakar mål. 

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.