Tvåtallar: Själv vill jag ha Ulf kvar i Modo, men om han bestämt sig för att dra över Atlanten igen (eller vidare till annan klubb) så verkar för mig Anders F vara det bästa alternativet.
Perra fungarade inte bra i TIK under de premisser som gällde i klubben då. När han blir pressad av media är han dessutom en direkt pinsamhet för klubben han representerar, oavsett om det har med ohejdad ärlighet eller inte att göra.
Montén är tvärsom enligt mig. Även fast det ser dåligt ut så utstrålar han stabilitet och trovärdighet. Jag tror att om ni skall klara kvalet i år (ifall ni inte går på i ullstrumporna som nu och klarar er ifrån kval.)så beror det mer på tränaren än spelarmaterialet. (om man ens kan säga så.) Å andra sidan har jag inte räknat in de senaste förvärven.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tvåtallar: Själv vill jag ha Ulf kvar i Modo, men om han bestämt sig för att dra över Atlanten igen (eller vidare till annan klubb) så verkar för mig Anders F vara det bästa alternativet.
Perra fungarade inte bra i TIK under de premisser som gällde i klubben då. När han blir pressad av media är han dessutom en direkt pinsamhet för klubben han representerar, oavsett om det har med ohejdad ärlighet eller inte att göra.
Montén är tvärsom enligt mig. Även fast det ser dåligt ut så utstrålar han stabilitet och trovärdighet. Jag tror att om ni skall klara kvalet i år (ifall ni inte går på i ullstrumporna som nu och klarar er ifrån kval.)så beror det mer på tränaren än spelarmaterialet. (om man ens kan säga så.) Å andra sidan har jag inte räknat in de senaste förvärven.