Berglund: Tänk då att vi (vad jag minns det som) la 55% av hela omsättningen enbart på spelartruppen någon säsong där i slutet av 00-talet.
Jag är som sagt inte helt hundra på de siffrorna men de var någonstans där i närheten. Omsättningen låg väl då på omkring 100 miljoner så om spelartruppen kostar 27 millar nu så har det skett en halvering på, låt säga, fem år.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Berglund: Tänk då att vi (vad jag minns det som) la 55% av hela omsättningen enbart på spelartruppen någon säsong där i slutet av 00-talet.
Jag är som sagt inte helt hundra på de siffrorna men de var någonstans där i närheten. Omsättningen låg väl då på omkring 100 miljoner så om spelartruppen kostar 27 millar nu så har det skett en halvering på, låt säga, fem år.