hubbenorlen: Det vore ju på sätt å vis jävligt kul om han inte gick till Modo. Baara för att det självsäkra journalisterna och bloggarna ska få sig en liten käftsmäll ;)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
hubbenorlen: Det vore ju på sätt å vis jävligt kul om han inte gick till Modo. Baara för att det självsäkra journalisterna och bloggarna ska få sig en liten käftsmäll ;)
Dock hade jag gärna sett han i Modo =)