Inlägg: 1559186
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Haha! Dom där kedje-/backparsformationerna är nog precis exakt på pricken dom jag minst av allt skulle välja. Montén måste vara en herre med makaber humor.
+ 1
Vad gäller det där backparet har jag kommenterat det tidigare, offensive Rasmus med "backbjässen" Sebbe. Ehhh...ok?!??