+ 6
Inlägg: 1559176
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Antingen fattar vi här inne ingenting om hockey och Montén är ett geni eller så är det här ett gigantiskt hjärnsläpp. Fullständigt obegriplig kedja i min värld.
Vad gäller det där backparet har jag kommenterat det tidigare, offensive Rasmus med "backbjässen" Sebbe. Ehhh...ok?!??
Vad gäller det där backparet har jag kommenterat det tidigare, offensive Rasmus med "backbjässen" Sebbe. Ehhh...ok?!??
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Hmm, Hagos är ju ingen assistkung precis.... och Jonte som har väldigt svårt att övertyga.... håller med dig Bundy.... så där...
Måtte vi ha fel i o f s....
+ 1
Känns ju för en amatör....så där.