1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614823 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1559207

Sv: Apropå nånting...

mikenomad:Han kan nog bli viktig i kvalserien lik förbannat. Han har inte riktigt tempot för ES längre, men i KS får han längre tid på sig att vara playmaker och nog är han en sån som kliver upp ett par steg i matchserier som innebär kniven mot strupen, allt. Därtill skall läggas en "viss rutin" och en tjurskalle utav sällan skådat slag om han sätter den sidan till...

Vad nästa säsong anbelangar, däremot, nja..... Den stundande kvalserien får nog anses sätta punkt för den här väldigt specielle mannens karriär. .)


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Jo, vi får hoppas att han plockar fram lite jävlar anamma till KS. Och att hans skills kommer bättre till sin rätt mot sämre motstånd.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.