hubbenorlen: Vafan, Rögle är på väg att spöa Luleå.. Varför kunde de inte presetera mot Växjö ist.. suck
Inlägg: 1559246
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Pjernut:Det är för bedrövligt ja... Creds dock till Malmö som spöar DIF på hovet och sätter käppar i hjulen för Djurgården i sin strävan att nypa en direktplats till kvalet. Nu håller vi tummarna för att de viker ner sig i playoff till kvalet.:)
+ 2