söder över: Big no no på den! Nämn något i deras s.k elitverksamhet som andas seriositet vad gäller att göra rätt för sig ekonomiskt? Jag tycker att det är rent beklämmande att Leksands IF tillåts hålla på att bedriva sin verksamet på det vis man gör. På bekostnad av andra lags tillkortakommanden då man faktiskt tillåts tävla på samma premisser, detta till trots! Skandal är ordet. Jag hyser ingen som helst respekt för den föreningen längre. Uselt att det får gå till på det här viset!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.