1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614807 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1560257

Sv: Apropå nånting...
Thornet: För svensk hockey vorde det kanske bättre om TIK förfördelades, jämfört med Leksand?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

NuMo: Timrå IK kommer aldrig att förfördelas! Och säga vad man vill om Timrå IK, även från Modo-håll, så har man från föreningen i o m nya styrelsen verkligen tagit ansvar för att få ordning på ekonomin. Sen om det kostar en ES-plats, kan man ändå säga att man tog sitt ansvar. Hur många föreningar, inklusive Modo, kan säga det samma tror du?

Sen ska man vara medveten om att det stålbad som Timrå IK satt igång inte är en lätt eller snabb resa. Men man kommer att kunna stå rakryggad den dag det är klart - till skillnad från Leksand.


Sv: Apropå nånting...
NuMo: Det allra bästa för Svensk hockey vore om du höll dig i Modoboken.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.