1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1560583

Sv: Apropå nånting...

Är det bara jag som inte gett upp hoppet om att undvika KS eller? 

Lördag 

BIF - VLH

RÖGLE - TIK

Att vi tar in 3 poäng på Växjö? troligt! 

Torsdag 

TIK - HV

VLH - LULEÅ

Att vi fortfarande har 7 poäng till VLH? troligt!

Men låt säga att vi kniper 1 poäng mot HV, då har vi plötsligt säsongens 6 poängsmatch mot Växjö hemma nästa lördag, vinner vi där så har vi 4 omgångar kvar att gå om 3 poäng, där Växjö möter i ordning AIK, HV71, LHC och FHC. Medans vi möter FHC, FBK, MODO och AIK. 

VÅGA TRO FÖR FAN!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
KORITFW: tik har tagit 46 poäng på 48 matcher . De är 7 matcher kvar , 10 poäng upp till växsjö. Jag skulle bli förvånad om tik ens tar 10 poäng på resten av matcherna . Och att växjö samtidigt skulle förlora alla sina matcher låter kanske inte så där jätte troligt . Fint att vara positiv och drömma sej bort i stora rubriker som århundradets upphämtning .men realistiskt sätt så är de nog bättre om laget mentalt för länge sen laddar psykiskt och fysiskt för kvalserien

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer