1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614899 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1560585

Sv: Apropå nånting...
KORITFW: tik har tagit 46 poäng på 48 matcher . De är 7 matcher kvar , 10 poäng upp till växsjö. Jag skulle bli förvånad om tik ens tar 10 poäng på resten av matcherna . Och att växjö samtidigt skulle förlora alla sina matcher låter kanske inte så där jätte troligt . Fint att vara positiv och drömma sej bort i stora rubriker som århundradets upphämtning .men realistiskt sätt så är de nog bättre om laget mentalt för länge sen laddar psykiskt och fysiskt för kvalserien

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

superfalle: om vi nu ska ta till statistik så har vi tre raka bortasegrar mot Rögle, som rasar ihop fullständigt. Brynäs har 8 raka segrar mot Växjö hemma och borta och kommer nog så fan se till att de inte förlorar för 8:e gången på rad. Sedan kommer Luleå spela sin grishockey mot dem och ta sin 8:e raka seger mot dem för att befästa sig bland top-4.

Att vi står mot Växjö nästa lördag med chans att minska avståndet till 3-4 poäng är snarare det realistiska. 

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer