erathoo: Ärligt talat tycker jag synd om Smolle, och jag vet att det är många som tycker han underpresterar. Men ärligt talat, hur lätt är det att skapa farliga målchanser när man spelar isamma formation som Jonte?
Pjernut: Ja, ska inte Smolle få en bättre omgivning förstår jag inte varför han värvades ö h t. Å andra sidan kan jag inte påstå att han ser stekhet ut själv heller. Spelet utan puck är...mindre imponerande.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.