+ 6
Inlägg: 1562704
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV71 2013-02-21
mikenomad: Jonte kan bli extraspelare. Hagos förstår jag inte riktigt varför folk klagar på. Jag tycker han gör en bra säsong. Kämpar och checkar stenhårt. Ramlar visserligen fortfarande då och då, men i det stora hela tycker jag att han är bra.
Att jämställa honom med Jonte tycker jag är oträttvist.
Att jämställa honom med Jonte tycker jag är oträttvist.
+ 5
Det här är ju bara fånigt och det visste vi alla när det presenterades. Jag kan bara se det som att vi härinne på HS faktiskt kan en hel del mer om hockey än tränarstaben i Timrå IK.
El Maco: En Bustersaga väntar på att gå i tryck. Den om när det utdömda lilla hockeylaget från bruksorten ingen utanför regionen vill befatta sig med spelar Svensk hockeys utan motsvarighet största myglarförening över avgrunden. Allt till s.k "experters" rinnande tårar...