+ 1
Inlägg: 1562841
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV71 2013-02-21
mikenomad: Nä. Utdelningen är usel. Vad lika vi tycker ;)
Men den bör bli bättre i KS. Förhoppningsvis blir det även bättre för övriga. Tänker inte minst på dom jag lite tidigare radade upp. Hoppas nån kan kliva fram & visa dolda talanger så att säga.......
Men den bör bli bättre i KS. Förhoppningsvis blir det även bättre för övriga. Tänker inte minst på dom jag lite tidigare radade upp. Hoppas nån kan kliva fram & visa dolda talanger så att säga.......
Sv: Timrå IK - HV71 2013-02-21
mikenomad: Visst är det som du säger och den utvecklingen har varit fullständigt glasklar under i stora drag hela säsongen. Ändå ges han oerhört stor förtroende med spel i PP. Varför?
Kamikaze-Montén strikes again, tomorrow??
Min uppfattning om Jonte är att det bör vara färdignött där vid det här laget. Karln är ju praktiskt taget nere och nöter på skenorna och det var länge sedan man såg nåt som helst fragment av utdelning som följd.