1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614774 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1562864

Sv: Timrå IK - HV71 2013-02-21
Skarin: Jag är nog på din linje här. Förstalinan bör inte röras. Även om jag tror Montén är sugen på att stoppa in Larsson istället för Molle vad det lider. Hallin bör ges mer förtroende med nuvarande form men samtidigt så funkar Hallin, Boyce och Crippe riktigt bra för tillfället. Rhodin klarade tyvärr inte av att fylla Crippes roll där igår.

Kvar finns då Friberg, Hagos, Sterner, Bagarn, Wedin och Rhodin. Vem av dessa skulle göra det bättre än Jonte är min fråga? Sterner och Friberg har fått förtroende så det räcker och blir över utan att ta den. Friberg kan dock göra nytta i PP. Kvar är egentligen Wedin men en kedjekemi med Smolenak, Larsson/Molle, Wedin känns inte heller klockren.

Vi hade behövt den där centern så vi kunnat nyttja Larsson som ytter för att göra nåt vettigt av vår andrakedja.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.