1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1563332

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2013-02-26
mikenomad: Inga misstag? My ass! Ja, eller arslet om vi ska gå tillbaka dit! Det här är ju enbart spekulationer men den här sortens agerande hade nog renderat i både fler poäng och en betydligt större respekt för vad Nubben m.fl  åstadkommit med det här sjunkande skeppet. 

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2013-02-26
Dream Team o Nomaden: Visst verkar Murley vara en nyckelfigur vad gäller uppgången senaste tiden, men min utgångsfråga var vad som hände perioden nov till slutet av jan? För det rullade ju in poäng i anständig(för att inte säga riktigt bra) takt i första delen av serien.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.