1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1563345

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2013-02-26
Dream Team: Eftersom det finns de som kan det här lite bättre än vissa av oss andra låter jag Skarin upprepa sig:

"mikenomad: Pengar. Minus minus minus på kontot. Vända på varje sten, dag för dag. Dessutom väntande man in lockouten. Det gjorde väl i stort sett samtliga.

Det är tråkigt, för alla, att spelare som var 99 % klara, i sista stund backade ur. Alternativt blev tvungna till det. Marknaden var mkt klen. Ändå hade Nubben grejer på g.

Är övertygad om att Nubben gärna hade velat agera mkt, mkt tidigare.....

Informationsmöten är informativt.

Nu var det visst helg ja."

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2013-02-26
mikenomad: Ja, Skarin sa ju det. Men. Det går inte att komma ifrån vad vi ser hända på isen nu när Mat Murley har kommit in i laget, Vi snackar en injektion med den bästa heroinkick du kan tänka dig som drug-addict. Nej, vi kanske inte hade råd med honom, och ja, 250kg kärlek - det ÄR lätt att vara efterklok, men det är så jävla bittert att se vad som hänt med laget och med den individuella spelarutvecklingen enbart med dennes intåg. 

Nej, nu ska jag sluta tjata och vara bitter. Vi tycker säkert på samma sätt ändå, det  känner jag på mig.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.