Länkar:
Nu kör vi! | Tikare
Nu kör vi! | Tikare
+ 3
KORITFW: Denna säsong har vi förlorat samtliga matcher mot Frölunda.
1-3, 3-1, 0-1 och 4-3(str). Ska det vända så är det i kväll. Om målvakten har en bra kväll och de våra lyckas göra 2-3 mål så vinner vi. Just go for it!
Ikväll har vi goda chanser att se en tabell där vi är 2 ynka jäkla poäng från strecket! tänkomtänkomtänkomtänkomtänkomtänkomtänkomtänkom tänkomtänkomtänkomtänkom :D