+ 1
Inlägg: 1564061
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2013-02-26
John K: Fast nu har Frölunda inget att spela för. Det blir hemmavinst idag. Frölunda har sjukt svårt att tagga upp när man inte har något att spela för.
Ibland har vi i och för sig även svårt att tagga upp även när vi har något att spela för.
Ibland har vi i och för sig även svårt att tagga upp även när vi har något att spela för.
+ 6
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2013-02-26
John K: Ja ikväll ska fiskrensarna få torsk med sig hem.....
+ 1
KORITFW: Denna säsong har vi förlorat samtliga matcher mot Frölunda.
1-3, 3-1, 0-1 och 4-3(str). Ska det vända så är det i kväll. Om målvakten har en bra kväll och de våra lyckas göra 2-3 mål så vinner vi. Just go for it!