1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1564061

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2013-02-26

KORITFW: Denna säsong har vi förlorat samtliga matcher mot Frölunda.

1-3, 3-1, 0-1 och 4-3(str). Ska det vända så är det i kväll. Om målvakten har en bra kväll och de våra lyckas göra 2-3 mål så vinner vi. Just go for it!


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2013-02-26
John K: Fast nu har Frölunda inget att spela för. Det blir hemmavinst idag. Frölunda har sjukt svårt att tagga upp när man inte har något att spela för.
Ibland har vi i och för sig även svårt att tagga upp även när vi har något att spela för. 

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2013-02-26
John K: Ja ikväll ska fiskrensarna få torsk med sig hem.....

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer