1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1567536

Sv: Tifo första matchen i Kvalserien?
nectis: Tipset är att bara sätta igång. Gäller att jobba upp kvantiteten. Behöver inte innehålla något speciellt budskap, hellre 10 likadana än en med ett speciellt budskap. Budskap kan du göra på banderoll.

Svarskommentarer

Sv: Tifo första matchen i Kvalserien?
Knylan: Tack för dina åsikter. Ska försöka mig på något i helgen. Har dock aldrig sysslat med sånt tidigare så får bli något enkelt och stilrent helt enkelt.

Sv: Tifo första matchen i Kvalserien?
Knylan: Precis, enkelt och tydligt är parollen. Bara färgerna, typ randigt/rutigt eller tallarna är mitt tips.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.