Men alltså... är inte strömbergs ljumskar i farozonen nu med måste matcher två dagar i rad? Ska vi verkligen behöva ha så svårt för att slå öret? Näää vi sopar banan med dom med diciplinerat spel när dom kommer upp hit med lite väl uppblåst självkänsla...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men alltså... är inte strömbergs ljumskar i farozonen nu med måste matcher två dagar i rad? Ska vi verkligen behöva ha så svårt för att slå öret? Näää vi sopar banan med dom med diciplinerat spel när dom kommer upp hit med lite väl uppblåst självkänsla...