mikenomad: Men nog fan måste väl vi gynnas av att möta ett lag som spelat sex matcher på en vecka?
Inlägg: 1568808
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Så sa man om Rögle i fjol. Trots att dom gick som tåget bortviftades dom med 'jaja, dom dör snart'. Det var inte förrns typ omgång sju som det omöjliga började sjunka in.
Jag tror att morgondagens match icke kan tas på för stort allvar.
Jag tror att morgondagens match icke kan tas på för stort allvar.