1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614774 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1568827

Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Ack så du bedrog dig. Fast strategin är väl den nu att undvika allt som kan likna jinxar, allt som är besläktat med jinxar, ja allt som liknar sånt som kan vara besläktat med jinxar. Alltså intar vi en ödmjuk "vi är redo inför uppgiften och förstår allvaret"-position.

Likväl, när det gäller laget, tror jag inte man ska ha allt för stor respekt och fokus på morgondagens motståndare utan våga känna tilltro till den egna kapaciteten i 1:a hand.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

mikenomad:Jag har fjärilar i magen. Tro mig. Men när jag går in hit så vill jag ha positivism och bekräftelse på att vi klarar det här. Negativa tongångar har jag fått så det räcker den här säsongen.

Nu kör vi!


Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Nu är det nära. Börjar känna den där vidriga kvalserieklumpen i magen.. Det blir inte nyktert för min del imorrn.

Sv: Apropå nånting...
Usch vilken ångest. Jag går i ide ett par veckor utan kontakt med omvärlden.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.