mikenomad: Ah, vettetusan om jag har den. Känner inte igen den iaf.
Inlägg: 1568837
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
fredriko74: Aftonbladet som står bakom den tror jag. Vet inte om den kanalen sänds på vanliga tvn eller om det bara är möjligt att se den på nätet via aftonbladet.