+ 5
Inlägg: 1569594
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: hahaha . Ja fy faan vilka dåliga kommentatorer de är på alla matcher utom huvudmatchen . Kom igen nu lindköping . Fortsätt på arbetet som söderberg påbörjade förra matchen .
Det är nästan värt att åka ur bara för det :-(