Njaä, jag vet inte jag...det här går väl inte? Vi har nu mött mött de två lägstarankade lagen och får vara tacksamma för tre pinnar. I fjol hade man ändå på känn att vi var lite större och starkare trots ungefär samma start, men nu...?
Jag vet inte vad jag ska säga...när jag ser agerandet på plan så får jag inte mycket tro kvar på det här. Hoppet finns så klart...vad kan man annars göra?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Njaä, jag vet inte jag...det här går väl inte? Vi har nu mött mött de två lägstarankade lagen och får vara tacksamma för tre pinnar. I fjol hade man ändå på känn att vi var lite större och starkare trots ungefär samma start, men nu...?
Jag vet inte vad jag ska säga...när jag ser agerandet på plan så får jag inte mycket tro kvar på det här. Hoppet finns så klart...vad kan man annars göra?