1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614783 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1571415

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2013-03-21

söder över:

"Bajsa på staten".

Hur då?


Svarskommentarer

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2013-03-21
Henrik Ellemo: Att vända sig till skattebetalarna för hjälp, rekonstruera och få bort 2/3 av fodringsägarnas betalningar samtidigt som man a) inte kickar en enda dyr spelare och b) värvar (!) en ny...jag håller med söder över. Nog finns det en pikant doft av stjärtprodukt över ett dylikt beteende.

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2013-03-21

Henrik Ellemo:

Vår säsong må vara över, men jävlar vad spänd jag är inför kvällens match. Känns som resultatet kan bli livsviktigt. Skulle kännas märkligt om inte Timrå spelar i Elitserien nästa säsong, så jag håller tummarna för er.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.