Inlägg: 1571415
Svarskommentarer
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2013-03-21
Henrik Ellemo: Att vända sig till skattebetalarna för hjälp, rekonstruera och få bort 2/3 av fodringsägarnas betalningar samtidigt som man a) inte kickar en enda dyr spelare och b) värvar (!) en ny...jag håller med söder över. Nog finns det en pikant doft av stjärtprodukt över ett dylikt beteende.
+ 2
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2013-03-21
Henrik Ellemo:
Vår säsong må vara över, men jävlar vad spänd jag är inför kvällens match. Känns som resultatet kan bli livsviktigt. Skulle kännas märkligt om inte Timrå spelar i Elitserien nästa säsong, så jag håller tummarna för er.
+ 5
söder över:
"Bajsa på staten".
Hur då?