+ 8
-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 15
- Silly Season 2026-27 (4937)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Leksand är inget annat än en otäck sekt! Minns Ni när isen gick sönder? När Spoljansson åkte planlöst runt i sin kurbitsmålade ismaskin timme efter timme medan någon übersjuk inglasad knättofsorkester plågade oss stackars TIK-are genom att gnida sina kroppar under helvetiska läten mot en fiol?
Eller nämn en enda känd film från dessa trakter? (Ledtråd falukorv och pälsmössa typ)
Leksand får till och med Modo att framstå som riktigt light! Och den enda spelare som enligt rykten man har i sitt eget Hall of Fame är väl en darrande Houkko…
Vi får vara glada om hela laget och våra tillresta suppar tar sig hem från bygden i kväll. Mitt tips är dock 2-3 efter full tid och lika glada Masar ändå;)