1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614769 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1571444

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2013-03-21
Erytrocyt: Jag frågade Viaplay på deras Facebook sida om detta och fick svaret: "Dessa matcher säljs inte styckvis utan hela vårt sportutbud ingår i vårt paket TV+Film+Sport." Så för att se matchen över viaplay.se så måste man köpa ett månadsabbonemang för 249 kr. Enligt hockeyallsvenskans hemsida så ska dom sända våra bortamatcher mot Leksand och Rögle på Viasat Hockey, vet dock inte om det är samma sak som viaplay men man kan ju tycka det.

Svarskommentarer

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2013-03-21

Marcus: det innebär alltså att aftonbladets stream kan tyckas vara bättre ur min synvinkel... där man kan köpa en match och vara glad... joråsåatteeh 

jag hoppas verkligen att vi landar i es igen då... det var riktigt jävla svagt av viaplay/viasat

jaja hockeypuls live blogg är fin med!


Sv: Leksands IF - Timrå IK 2013-03-21
Har fått bekräftat att viaplay sänder bortamatcherna mot Lif samt Rögle. Kanske ytterligare en match också men omgång7 till 10 är inte klar än sändningsmässigt sett.

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2013-03-21
Marcus: Tack för svaret!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.