Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 1571478
Svarskommentarer
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2013-03-21
Timrå Icon: ja de är på grund av såna där djävlar som jag har lite svårt att tycka illa om leksand. Träffade ett helt gäng lika dana i eon ifjol också . Usch . Trevliga djävlar :)
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2013-03-21
Timrå Icon:
Vi borde ta en bira så ser du att det stämmer , självförtroende är bra ;)
Ja förutom jag då förstås.....