Inlägg: 1571481
Svarskommentarer
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2013-03-21
Johan J: Vet inte vad som är värst; att Robinson inte är med eller det faktum att ersättaren är Dahlrot?
Redigerad kommentar
+ 2
Timrå Icon: Visst hade det varit önskvärt att Robinson var med ikväll men i hans frånvaro får vi hoppas att någon annan spelare tar klivet fram.