Erytrocyt: Jamen då så. Då lägger vi ner hockeyn och går över till innebandy istället.
Inlägg: 1571705
Svarskommentarer
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2013-03-21
Bragd-Birger:
Det är väl upp till var och en. Men den som säger att det inte kommer att bli svårt att motivera sig för matcher mot Mora, Oskarshamn och Asplöven ljuger.
Redigerad kommentar
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2013-03-21
Bragd-Birger: Många här inne har en förjävla negativ inställning! Visst vi spelar som piss idag och har väl inte fått den positivaste starten kanske men det är fan inte kört. " Vi åker ur", "sista säsongen på många år i ES". Fan skärp er
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2013-03-21
Bragd-Birger:Vi kan börja spela varpa istället... Hockey är i skrivande stund en riktig bajssport...