Bragd-Birger: Många här inne har en förjävla negativ inställning! Visst vi spelar som piss idag och har väl inte fått den positivaste starten kanske men det är fan inte kört. " Vi åker ur", "sista säsongen på många år i ES". Fan skärp er
Inlägg: 1571716
Svarskommentarer
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2013-03-21
Pjernut:
Varför ska man inte få vara negativ när de som ska göra jobbet redan har gett upp? Det är en sak vad man snackar vitt och brett om i media, men det är vad man presterar på isen som räknas och där är allt väldigt talande just nu.
+ 1
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2013-03-21
Pjernut: Ja det är lugnt.
Ned med super-Tommy så är vi obesegrade i resten av ks :-)
Ned med super-Tommy så är vi obesegrade i resten av ks :-)
+ 1