1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1571716

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2013-03-21
Bragd-Birger: Många här inne har en förjävla negativ inställning! Visst vi spelar som piss idag och har väl inte fått den positivaste starten kanske men det är fan inte kört. " Vi åker ur", "sista säsongen på många år i ES". Fan skärp er

Svarskommentarer

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2013-03-21

Pjernut:

Varför ska man inte få vara negativ när de som ska göra jobbet redan har gett upp? Det är en sak vad man snackar vitt och brett om i media, men det är vad man presterar på isen som räknas och där är allt väldigt talande just nu.


Sv: Leksands IF - Timrå IK 2013-03-21
Pjernut: Ja det är lugnt.
Ned med super-Tommy så är vi obesegrade i resten av ks :-)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.