Fy fan vilket säckgäng! Friberg, Dahlroth, Dijonsenapen jeeez. Kan de inte kolla om det finns några korpenlirare på läktaren under pausen?
Inlägg: 1572364
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Rögle BK 130323
R. Deméns första 4 minuter tar helt bort det sista lilla halmstrået om fortsatt elitseriespel...
Sv: Timrå IK - Rögle BK 130323
timrasuppi08: Bulla och Eje får fan hoppa in. Allt är bättre än detta jävla försvarsspelet.
+ 1