1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614817 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1572541

Sv: Timrå IK - Rögle BK 130323
putte_patte87: Livet hade varit så mycket enklare om man föddes som Fbk:are eller nåt sånt. men men tack vare min farfar som var en trogen timråit så halkade jag in på Timrå och har varit dom trogna sen 2002. tyvärr så lever inte min farfar längre då han gick bort för några år sen. vet inte om någon känner till honom föresten. Har tänkt att fråga förut men aldrig blivit av. han Hette Runo Söderlund och brukade alltid hålla till i ståplats. Min pappa är uppvuxen i Sundsvall och hade smeknamnet Vimse om nån känner till med. 

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.