1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614791 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1572554

Sv: Timrå IK - Rögle BK 130323
DJ Hemp: nej det funkade inte idag heller.

Men det hade varit episkt. 3-0 i arslet, tvingas ställa Bellissimoigen efter att ha lyft honom, kontraktet on the line... Hade vi vunnit hade jag onanerat till highlightsen

Men eftersom Timrå inte spelar i en Busterserie var det bara en jävligt skitig förlust som symboliserar allmän misär. Hej och hå.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 130323

El Maco:

Jag säger det samma. Var på ett synthseminarium tidigare i dag (hör och häpna!) och föll i sömn i slutet av de tidigare spelade kvalseriematcherna. Vaknade upp brutalt med att jag såg att Timrå låg under med 0-3 efter sju minuter. Man vad fan??? Tänkte jag, men det var bara att samla ihop sig och kvickna till för att bege sig till O´Learys. Då stod det i alla fall 3-4. Men det blev total jävel på plats och ingen annan än jag tycktes bry sig så det var bara att gå hem igen och deppa ihop...


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.