Eller Bob Tennisspelaren. Fan när han vann Wimbledon alltså. Hans agent Eddie hade ju satsat rubbet på torsk när Bobs farsa dog men Bob trotsade alla naturlagar. BUSTER hade verkligen the shit i slutet av 70-talet. Måste dock erkänna att den personliga favoriten var Åshöjdens BK...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Greven:
Eller Bob Tennisspelaren. Fan när han vann Wimbledon alltså. Hans agent Eddie hade ju satsat rubbet på torsk när Bobs farsa dog men Bob trotsade alla naturlagar. BUSTER hade verkligen the shit i slutet av 70-talet. Måste dock erkänna att den personliga favoriten var Åshöjdens BK...