1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614791 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1572566

Sv: Timrå IK - Rögle BK 130323
Det jag gillar med den här kvällen är att vi är några gammgubbar från förr som trots allt verkar hålla ställningarna oavsett om vi åker ur. El Maco t ex är ju en skön snubbe från det förgågna som man har många roliga gemensamma minne med. Från det att Timrå IK var på väg upp från dyn under andra halvan av 1990-talet. Vi möttes i TIK08 som på sin tid var en fantastisk supporterfalang. Somliga av oss åkte iväg på alla möjliga bortamatcher. Till slut fick vi förenas i en ljuvlig fest på Oscar´s i Sundsvall då Timrå firade sin återkomst i Elitserien efter 4-0 mot Nyköping i april 2000. Det kändes inte helt fel. Man snodde med sig delar av den där jävla kristallkronan den natten...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.