1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1572665

Sv: Timrå IK - Rögle BK 130323
Carl Lejonkräk: God tanke, att fans för många(majoriteten?) av alla lag i ES och AS går samman och skriver på något slags upprop för utökning av ES. Är själv ingen eldsjäl på den nivån att dra i gång något slikt men jag skulle gärna skriva på en sådan lista.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 130323
sargad: Jag är ingen som drar igång någonting heller eller ens går på så många matcher men jag följer Elitserien stenhårt. Det är supportrarna som köper biljetter, sovunirer, ser matcherna på TV osv. det är helt enkelt vi som konsumenter som har möjligheterna att påverka.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.