1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614796 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1572713

Sv: Timrå IK - Rögle BK 130323
250kg kärlek: Hehe..fan tro't. Jag har känt mig jävligt bitter idag annars, inte alls så här jävla präktriktig som jag försöker framstå härinne. Och det jävligaste är när nära och kära försöker lindra genom välvilliga försök att se nåt positivt i situationen. Dra åt helvete med allt är det enda jag känner. Fast som sagt, när det gäller likasinnade fast med andra lagsympatier så tror jag man gör rätt i att bita ihop och visa en liten aning god vilja iaf..:)

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 130323
mikenomad: tycker mest att det är tråkigt att en Brynäsfantast får så stor handlingsfrihet i detta forum. En trollande skribent som bytte namn för ett tag sedan, en person som leder den interna "anmäla inlägg" med 100-0.
Från 1 Januari i år har hen anmält 73 inlägg. Något hen är outstanding med och totalt ohotad. Men visst, jag kan diskutera med hen också, om det skulle vara så.
:-)

Sv: Timrå IK - Rögle BK 130323
mikenomad: T.o.m mot Leksingar?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.