Jag tror inte heller vi blir av med Elitlicensen, det kommer nämligen ordna sig, snackas vilt på byn och i övriga Leksandskretsar om att nån rik snubbe kommer lasta in stålar efter kvalserien. Dock bara rykte, mitt tips är att det är rullstolsmannen igen.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
DJ Hemp:
Jag tror inte heller vi blir av med Elitlicensen, det kommer nämligen ordna sig, snackas vilt på byn och i övriga Leksandskretsar om att nån rik snubbe kommer lasta in stålar efter kvalserien. Dock bara rykte, mitt tips är att det är rullstolsmannen igen.