1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614749 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1573349

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28

Visst, Rögle skjuter mer än Örebro och försöker. Men skärpan fattas. Det känns avslaget och trist. Hade hoppats på ett betydligt bättre Rögle. Men det känns bara avslaget. Vad fan håller man på med? Inga mål tycks man kunna göra heller...

Kanon med Timråledning! Bara att hoppas att det står sig. Ironiskt nog den enda match jag inte kan se hemifrån. Men det kanske är lika bra. Vad vet jag?

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28

Konkursen kommer lagom till Midsommar, tack för tiden som varit synd bara att dom inte kunde falla med flaggan i Topp...

Timrå måste ångra sig att man inte tackade ja till Norrportens 3års avtal för att köpa hem Zäta över Lockouten.

Detta blir stora konkursen, med tanke på alla stora sponsorer som har strypt sina sponsor utgifter efter alla granskningar kring Norrporten och Leksand.

Montens deffensiv var inget vidare...

Redigerad kommentar


Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28
DJ Hemp: kanske lika bra...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.